📢Duyuru: Enstitümüzde 2025-2026 Akademik Yılı Yönetimi Gözden Geçirme Toplantısı Gerçekleştirildi
Enstitü Kurulu ve Enstitü Kalite Komisyonu üyeleri ile idari personelimizin katılımıyla gerçekleştirilen toplantıda; eğitim-öğretim, Ar-Ge, toplumsal katkı ve idari faaliyetlerin 2025-2026 Akademik Yılı özeti, Enstitü Müdürümüz Doç. Dr. Özgül GÜLAYDIN tarafından sunuldu.
Sunumun ardından başlayan Yönetimi Gözden Geçirme oturumunda şu başlıklar ele alındı:
Stratejik Değerlendirme: Enstitümüzün misyon-vizyon ifadeleri, paydaş ve risk analizleri detaylıca gözden geçirildi.
Memnuniyet Anketleri: Öğrenci, akademik personel, idari personel ve mezun görüş anketlerinin sonuçları titizlikle değerlendirildi.
Süreç Yönetimi: Elde edilen veriler doğrultusunda enstitümüzün güçlü ve zayıf yönleri belirlenerek, paydaş taleplerine yönelik düzeltici-önleyici faaliyetler planlandı ve periyodik süreç izleme raporları oluşturuldu.
Emek Veren Personelimize Teşekkür Belgesi
Toplantının son aşamasında, yıl boyunca büyük bir özveriyle çalışan Kalite Komisyonu üyelerimize ve idari personelimize, enstitümüze sundukları değerli katkılardan dolayı Enstitü Müdürümüz Doç. Dr. Özgül GÜLAYDIN tarafından teşekkür belgesi takdim edildi.
Toplantı, tüm katılımcıların eşliğinde kesilen dönem sonu pastası ile keyifli bir şekilde sona erdi.
2025-2026 Akademik Yılı Yönetimi Gözden Geçirme Toplantısı’na katılım sağlayan ve enstitümüzün gelişimine katkıda bulunan tüm Enstitü Kurulu ile Kalite Komisyonu üyelerimize ve idari personelimize teşekkür ederiz.
Sağlık Bilimleri Enstitüsü Müdürlüğü
Doç.Dr ÖZGÜL GÜLAYDIN / 3258 / 3886
Sağlık Bilimleri Enstitüsü
23.6.2026