📢Enstitüde Mola: Yoğun akademik tempoya harika bir mola verdik! 🥳✨
Enstitümüz tarafından düzenlenen memnuniyet anketinde dile getirdiğiniz "daha fazla sosyal ve kültürel faaliyet" talebini yerine getirdik ve geçtiğimiz günlerde unutulmaz bir geceye imza attık! Enstitü olarak tezlere, makalelere ve yoğun çalışma temposuna kısa bir mola verip hep birlikte enerji depoladık. 🎯
Girişteki heyecanlı çekilişle başlayan gecemiz, bilimsel terminolojinin havada uçuştuğu yüksek tempolu Akademik Tabu ile kahkahalara sahne oldu. Akademik İtiraflar oturumunda ise "Ben hiç..." diyerek ortak dertlerimizi, komik anılarımızı paylaştık ve yalnız olmadığımızı bir kez daha anladık! 🤫🔥
Sürpriz ödüllerle ve harika bir enerjiyle tamamladığımız bu özel geceden geriye kalan en renkli ve keyifli anları sizler için derledik. 🎥👇
Katılan, gülen, yarışan ve bu güzel enerjiyi paylaşan tüm akademisyenlerimize ve öğrencilerimize teşekkür ederiz! Bir sonraki etkinlikte görüşmek üzere! 💛
Sağlık Bilimleri Enstitüsü Müdürlüğü
Doç.Dr ÖZGÜL GÜLAYDIN / 3258 / 3886
Sağlık Bilimleri Enstitüsü
23.6.2026